Pozycjonowanie dokładnie tak samo jak inne działania marketingowe musi być poprzedzone nakreśleniem odpowiedniej strategii i planem działania. Nie jest to natomiast możliwe bez zaprojektowania audytu SEO. Czym jest audyt SEO? Audyt SEO wykonywany obowiązkowo na początku współpracy, a na prawdę często nawet przed rozpoczęciem działań. Jest podparty dokładną analizą strony a także profilem linkowania, a często również analizą konkurencji. Zawiera on listę rekomendacji, jakie mają być wdrożone na stronę albo prowadzone w ramach pozycjonowania. W pewnych sytuacjach są one rozłożone w czasie, żeby osiągnąć lepsze efekty. Po weryfikacji audytu przez klienta pozycjoner może przystąpić do ich wcielania w życie. W trakcie okresu pozycjonowania audyt taki może być cyklicznie przeprowadzany w odpowiednich odstępach czasu, tak aby zaimplementować działania do bieżących efektów. Co można znaleźć w tym audycie? Wśród rekomendacji zawartych w audycie SEO mogą wyszukać się zmiany w ramach optymalizacji strony tj. m.in. zmiany w zakresie meta tytułów i opisów, treści strony, opisów towarów, nazw produktów, adresów URL, czy prędkości strony. Zalecenia mogą dotyczyć także profilu linkowania, oraz innych wskazań i cennych porad dla klienta. To, co znajdzie się w takim audycie, zależy w ogromnej mierze od fantazji pozycjonera. Jakie narzędzia używane są do audytu? Oczywiście dla dokładniejszych pomiarów i bardziej szczegółowej analizy strony pozycjoner stosuje wiele narzędzi, począwszy od analityki internetowej, skończywszy na audytorach stron. Niektórenarzędzia są całkiem darmowe, w szczególności te udostępniane przez firmę Google, jak Google Search Console i Google Analytics. Zobacz także: linki z presell pages.
Etapy prawidłowego pozycjonowania stron
Pozycjonowanie dokładnie tak samo jak inne działania marketingowe musi być poprzedzone nakreśleniem odpowiedniej strategii i planem działania. Nie jest to natomiast możliwe bez zaprojektowania audytu SEO. Czym jest audyt SEO? Audyt SEO wykonywany obowiązkowo na początku współpracy, a na prawdę często nawet przed rozpoczęciem działań. Jest podparty dokładną analizą strony a także profilem linkowania, a często również analizą konkurencji. Zawiera on listę rekomendacji, jakie mają być wdrożone na stronę albo prowadzone w ramach pozycjonowania. W pewnych sytuacjach są one rozłożone w czasie, żeby osiągnąć lepsze efekty. Po weryfikacji audytu przez klienta pozycjoner może przystąpić do ich wcielania w życie. W trakcie okresu pozycjonowania audyt taki może być cyklicznie przeprowadzany w odpowiednich odstępach czasu, tak aby zaimplementować działania do bieżących efektów. Co można znaleźć w tym audycie? Wśród rekomendacji zawartych w audycie SEO mogą wyszukać się zmiany w ramach optymalizacji strony tj. m.in. zmiany w zakresie meta tytułów i opisów, treści strony, opisów towarów, nazw produktów, adresów URL, czy prędkości strony. Zalecenia mogą dotyczyć także profilu linkowania, oraz innych wskazań i cennych porad dla klienta. To, co znajdzie się w takim audycie, zależy w ogromnej mierze od fantazji pozycjonera. Jakie narzędzia używane są do audytu? Oczywiście dla dokładniejszych pomiarów i bardziej szczegółowej analizy strony pozycjoner stosuje wiele narzędzi, począwszy od analityki internetowej, skończywszy na audytorach stron. Niektórenarzędzia są całkiem darmowe, w szczególności te udostępniane przez firmę Google, jak Google Search Console i Google Analytics. Zobacz także: linki z presell pages.